Onze jubileumshow!

Veel gestelde vragen

Ik ben deelnemer

Wat is de gymshow eigenlijk?
De gymshow is wat we vroeger onze uitvoering noemden, een moment waarop alle leden van de vereniging aan hun familie en vrienden hun kunsten konden laten zien. De uitvoering is door de jaren heen uitgegroeid tot een grote voorstelling met decor, licht en geluid die volle zalen trekt. Een voorstelling voor het hele gezin! Dit jaar extra indrukwekkend vanwege ons 50-jarig jubileum.
Is het verplicht om beide voorstellingen mee te doen?
De act die je geoefend hebt met je groep is gemaakt op de hele groep, daarom is het van belang dat iedereen er is. Mocht je hier vragen over hebben kun je terecht bij je trainer.
Wanneer moet ik er zijn?
Via de mail krijg je tzt bericht over de exacte tijden, hou er rekening mee dat je de hele dag beschikbaar bent. In de ochtend krijg je in de zaal uitleg, ‘s middags en ‘s avonds zijn de twee voorstellingen waar je aan meedoet.
Kan ik ook bij mijn ouders zitten?
Nee, de tribune zit helemaal vol! Hier kunnen geen deelnemers bij zitten. We hebben groepsbegeleiders die er voor je zijn en je niet uit het oog willen verliezen!

Ik ben bezoeker

Wat is de gymshow eigenlijk?
Waar en wanneer?
12 november, 14:30 en 19:30! Sporthal Staphorst, Hoogeweg 1
Hoe ziet het het programma eruit?
14:00 Zaal open 14:30 Start show 15:30 Pauze 30 minuten 17:00 Einde 19:00 Zaal open 19:30 Start show 20:30 Pauze 30 minuten 22:00 Einde
Hoe kom ik aan kaartjes?
Tickets zijn vanaf 1 november 08:00 te bestellen via onze website. www.sv-rouveen.nl Het zijn e-tickets die je in de mail ontvangt en bij de deur geprint of vanaf je telefoon moet laten zien. Je kunt tickets bestellen voor maximaal 6 personen tegelijk. Let op, je krijgt 1 ticket per bestelling, bestel je dus 6 plaatsen dan moet je met alle 6 tegelijk naar binnen. Wees er op tijd bij, tickets zijn snel uitverkocht.
Zijn kinderen gratis?
Nee, voor alle bezoekers is een geldig ticket vereist.
Help! Ik heb geen kaartje!
Heb je net achter het net gevist? Stuur ons een mailtje en kom op de reservelijst. We kunnen je helaas niet garanderen dat je alsnog een ticket kunt kopen.
Ik ben mijn ticket kwijt!
Als je tickets hebt besteld maar deze niet hebt ontvangen, check eerst je spambox. Ben je de tickets kwijt, neem even contact met ons op.