parallax background

DOE JE
MEE?

Herenturnen

Turnen heren is een wedstrijdsport. Iedere jongen kan meedoen aan turnen. De lessen en trainingen zijn ervoor om je zo goed mogelijk voor te bereiden op wedstrijden. Dit doe je door op heel veel verschillende manieren en met allerlei verschillende toestelopstellingen de onderdelen te oefenen, maar ook door kracht en lenigheid op te bouwen. Iedereen turnt op z'n eigen niveau, plezier staat bij ons in de lessen voorop!

LESTIJDEN

Tennis for kids up to 6 years old $6
Tennis Club Members $9
Tennis for students $11
Tennis normal ticket $15

Damesturnen

Sierlijk, beheerst en met kracht. Dat is damesturnen! Op de vier toestellen brug, balk, vloer en sprong oefen je op je eigen niveau. De jongste meisjes beginnen met de basis van het turnen en werken door richting echte wedstrijdoefeningen. Je kunt bij ons op alle niveau's meedoen aan wedstrijden!

Turnen is een individuele sport die wordt uitgevoerd met behulp van verschillende toestellen. Turnen is zowel een sport voor jongens/mannen als voor meisjes/dames!

Het damesturnen bestaat uit de volgende toestellen: balk, vloer, sprong en brug. Het herenturnen bestaat uit deze toestellen: vloer, sprong, voltige, ringen, rek en brug.

Bij turnen ontwikkel je kracht, lenigheid en conditie. Tijdens de lessen oefen je verschillende elementen op de toestellen, waardoor je toe kunt werken naar wedstrijden. Wedstrijden zijn er in allerlei niveaus, zodat iedereen op zijn of haar eigen niveau deel kan nemen aan wedstrijden!

Kom gerust eens een les meetrainen om te kijken of turnen wat voor je is! Op het lesrooster zie je wanneer er voor jouw leeftijd turnen gegeven wordt.