Houd je van turnen, acrobatiek en samenwerken? Dan is acrogym iets voor jou! Acrogym is een combinatie van gymnastiek en acrobatiek. Je maakt met je team bijvoorbeeld menselijke piramides en salto’s. Met wedstrijden doe je een oefening op muziek, waarin de verschillende elementen op een soepele manier met elkaar verbonden worden. Juryleden beoordelen de oefening(en). Acrogym is er op verschillende niveaus, van A-lijn (topsport) tot en met de E-lijn (recreatief). Bij SV-Rouveen wordt aan acrogym gedaan in de B-lijn, C-lijn, D-lijn en de E-lijn. Je vormt een team met z’n tweeën of drieën (een herenteam kan ook nog met z’n vieren). Het is dus voor zowel jongens als meiden en voor alle leeftijden!

Ben je enthousiast geworden? Kom gerust een keer meedoen of kijken tijdens de acrolessen! De acrolessen worden gegeven op de woensdagavonden, van 17.00 tot 18.00 uur en van 18.00 tot 20.00 uur.